Glitter Text Generator at TextSpace.net

Szukaj na tym blogu


środa, 14 sierpnia 2013

Ciekawa movie 2.

Dziś zaprezentuje :
Swietik . Dlaczego ona ? Poznałam ją  Chyba z 4 mieś temu miała 4 lvl . Teraz ma bloga vip i 12 . Brawo ! Naprawdę ma pomysły i się ciągle rozwija . Dla mnie za szybko x.x . Pomysłowa baba ! Tak dalej !
Jej blog (jestem również jego administratoem a ona moderatorem ) : http://korni-and-msp.blosgspot.com/ . Ciekawostką jest ,że wcześniej mówiłam na nią Świetlik ale to S W I E T I K . Od imienia Swietłana ciekawa kreacja a wy co myślicie ?
Przepraszam za obciętą rączusie :D .

1 komentarz:

  1. Ojej ojej ojej :'''''''''C Dziękuję :''''''C wiesz, ludzie mają 12 lvl w trzy miechy a ja gram rok x3 Filmy to moja pasja =^.^= i tak xdd A strój to "Furude Hanyuu" :> z Higurashi :>

    OdpowiedzUsuń